Sidor

fredag 12 augusti 2011

fredagstips

Nu är det fredag! Jag ska strax hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för fredagsmiddag som vi är bortbjudna på. Innan jag lämnar datorn tänkte jag dock ge er ett sockersött etsytips, nämligen de här tekopparna från etsyshoppen SwirlingOrange. En tekanna och ett set med sockerskål och gräddkanna i samma serie finns också. Jag vet att mönstret och färgerna egentligen är väldigt vårigt, men jag hittade det häromdagen och kunde helt enkelt inte låta bli att dela med mig nu direkt ;) Hoppas ni har en fin fredag alla!

il_fullxfull.258123673

Translation ~ Soon, I’m jumping in to the shower and then going away for dinner. Before I do that, I’ll just have share this sweet sweet tea cups from the etsy shop SwirlingOrange with you. There is also a tea pot and sugar & cream set to find. Happy friday!

6 kommentarer:

  1. vad fina! klart man ska ha våriga koppar på vintern! hoppas ni får en trevlig middag ikväll!

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Hoppas ni får en trevlig middag. Har kikat runt lite i din blogg, så fina bilder och du skriver väldigt bra!

    SvaraRadera
  3. Jessica: Tack så himla mycket, vad glad jag blir!

    SvaraRadera