Sidor

torsdag 11 augusti 2011

önskelista, apropå ingenting

Det här önskar jag mig nu, helt apropå ingenting och helt utan bemärkelsedagar eller andra tillfällen för presenter i sikte. Hoppas kan man ju alltid ;)

Helst vill jag ha det här huset, beläget på mina drömmars ö Nordkoster, därifrån har jag några av mina absolut bästa minnen. Att huset är av mitt favoritslag; vitt i trä skadar ju inte heller. Och titta bara det underbara havsgröna skåpet i hallen! Ön är väldigt liten så det är knappt aldrig något till salu där, förutom just nu då. Tänk den som hade 5,9 miljoner i bakfickan… Bilderna kommer från annonsen på hemnet och den hittar ni här.

91f2b954ffe4590836e915daeb123e7bNamnlös

I det där fantastiska huset på Nordkoster skulle jag också vilja hänga den här underbart vackra tavlan “Girl with Shell”, målad av Sheryl Humphrey och till salu på etsy för cirka 5000 kronor.

il_fullxfull.80042681

Sist men inte minst skulle jag vilja komplettera min nya dator med det här snygga laptopfodralet från MyPaperGarden. Till skillnad från de två första önskningarna är ju det här något som faktiskt känns realistiskt :p Antagligen kommer jag själv att klicka hem det här fodralet inom kort.. MyPaperGarden har förresten också andra roliga grejer, exempelvis smarta resefodral för förvaring av pass, kartor och annat man kan behöva ha nära till hands när man är ute och reser. Spana in vettja! :)

il_fullxfull.262218851

Translation ~ Three wishes right now; this wonderful house in my favorite island, a wonderful painting by Sheryl Humphrey and a laptop sleeve from MyPaperGarden.

1 kommentar:

  1. verkligen fint! Fortsätt drömma, en dag bor du säkert på nordkoster och sitter och författar med ett fönster mot havet =) Jag gillar laptop fodralet, du lyckas hitta så fina saker jämt och jag blir ju jätte sugen på allt. Som tur är så behöver man ju inte äga allt för att kunna uppskatta det. Ibalnd räcker det ju med att se en fin bild på en fin blogg för att göra en glad :))

    SvaraRadera