Sidor

onsdag 10 augusti 2011

rugg

Idag är det ruggväder i Halmstad. Då passar det bra att visa de här bilderna. Inte för att de är tagna idag, men det passar liksom in färg- och stämningsmässigt tycker jag.

Stenbumling på klippa. Ser ut att vara ditplacerad av en jätte, och allt de gröna och blå runt omkring får mig att tänka på sagor från Skottland eller Cornwall.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag i min välanvända 20-kronorsregnjacka från Röda Korset i Gävle.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Havet. Och några som sitter och kurar vidd dess kant. Det ser liksom så mäktigt ut.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Grey (but beautiful!) pics for a grey day. I love rain and grey skies.

4 kommentarer:

  1. så fina bilder, och hey, vilket fynd med regnjackan ser det ut som. Den var jättefin!

    SvaraRadera
  2. Det har varit regnrusk här med, men jag älskar sånt väder, längtar efter hösten!

    SvaraRadera
  3. Emma - Min mamma som är världsbäst på att fynda hittade den, först ville jag inte ha den men hon övertalade mig. Himla tur visade det sig :p

    Kajsa: Jag längtar inte till hösten riktigt ännu, men snart ^^

    L. - Japp, det är Påarp! :)

    SvaraRadera