Sidor

onsdag 10 augusti 2011

vad man kan göra en regnig dag i augusti

Högtrycket är som bortblåst, bokstavligt talat, i alla fall här i Halmstad. Regn och blåst är det som råder nu, men jag gillar som sagt det vädret (även om jag förstås inte vill ha det varje dag). Om jag vore ledig nu vet jag precis vad jag skulle ta mig för. Jag skulle stanna inne i hela dagen och ha Törnfåglarna-maraton. Törnfåglarna är en av mina absoluta favoriter när det kommer till film och serier, om ni inte har sett den så har ni någonting bra framför er!

(Obs, varning för stora spoilers i trailer, om ni är känsliga för sånt!)

2 kommentarer:

  1. nu vågade jag inte titta på trailern! men om det blir en regnig dag igen ska jag försöka titta på den här ändå :)

    SvaraRadera
  2. Chi: Jag har dvd:n med alla avsnitt, cirka 9 timmar sammanlagt. Helt kolossalt underbar underhållning för regniga dagar :)

    SvaraRadera