Sidor

lördag 10 september 2011

.

Hej hej bloggen. Sen sist har jag hunnit göra min första praktikvecka, börjat två nya danskurser (tribal och bollywood!), fastnat totalt för House (trodde aldrig det skulle hända efter jag inte gillar sjukhus) och blivit jättetrött. Jag har liksom inte hunnit landa här hemma i Uppsala än efter sommaren och just nu händer allting samtidigt.

Men nu är det i alla fall helg och ikväll ska jag äta middag och gå på kulturnatten med fina vänner. Ombytt och klar med nya strumpbyxor är jag och paketet till värdinnan  är inslaget. Hej på er! :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ the past week I’ve been pretty busy with starting my work placement and two new dance classes. But now, it’s weekend and tonight I’m off to dinner with friends :)

2 kommentarer:

  1. vilka fina strumpbyxor! var hittar man dem? kram.

    SvaraRadera
  2. VolangLinda: Tack! Åhléns är det köpta på :) För cirka en vecka sen så det borde finnas kvar.

    SvaraRadera