Sidor

torsdag 1 september 2011

helgplaner

Snart sitter jag på tåget tillbaka till Uppsala igen. Ikväll ska jag och Kristian gå på bio och se Midnight in Paris och mina förväntningar är skyhöga. Hoppas jag slipper bli besviken. Nåja, även om filmen i sig skulle visa sig inte hålla måttet så tror jag den är sevärd bara för estetikens skull.

Imorgon åker vi förresten till huvudstaden över dagen. Vi ska vandra runt och turista, och jag ska shoppa vegomat på Goodstore och leta klänning till ett bröllop jag ska på oktober. Helst vill jag ha en pärlbroderad chiffongsak i samma stil som den Marion Cotillard bär på bilderna nedan ^^

midnight-in-paris-postermidnight-in-paris-reviewMidnightInParis-Stills-001Midnight-in-Parismidnight-in-paris27

Translation ~ Now it’s time for me to return to Uppsala. Tonight Kristian and I are going to see “Midnight in Paris”, my expections is high. Tomorrow we’re going to Stockholm to just walk around, shopping some vego food and looking for a dress for me to wear at a wedding in october :)

3 kommentarer:

  1. Sv; De bästa planerna ever :)

    Åh, då får skriva sen vad du tyckte om filmen! Är rätt intresserad av den. Skulle vilja se Submarine också, den verkar konstigt rolig.

    SvaraRadera
  2. ååååh, jag vill jättejättejättegärna se den i helgen, jag med!

    SvaraRadera