Sidor

söndag 18 september 2011

septemberpaket

Igår var jag och Kristian på kombinera inflyttnings- och födelsedagsfest hemma hos min allra bästa vän och hennes fästman. Väldigt trevligt. Jag hade med mig födelsedagspresent förstås, den såg ut lite såhär:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ekologiskt och rättvisemärkt chaite i en himla fin förpackning, rättvisemärkta mjölkchokldhjärtan från underbara Divine, en liten tavelram med guldmönstrat papper i, en guldglittrig fågel, scrapbookpapper att pyssla med, en papperspåse med hembakta kakor (som dumt nog glömdes i min väska och därför aldrig överlämnades till födelsedagsbarnet!), ett fint kort och ett armband som jag fyndat på loppis.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Armbandet kan vi förresten titta lite närmare på bara för att det är så himla fint.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Yesterday Kristian and I went to my best friends birthday party in Gävle. This is what I gave the birthday girl :)

2 kommentarer: