Sidor

torsdag 15 september 2011

skomysteriet

I somras hände en mystisk grej. Jag fick ett paket på posten, innehållandes ett par svarta, högklackade sammetspumps, helt nya och i min storlek. Ingen avsändare, ingen hälsning, ingenting mer än skorna helt enkelt. Oturligt nog är jag fruktansvärt dålig på det där med högklackat så jag har faktiskt skänkt skorna vidare. Dock kan jag inte låta bli att grubbla på vem sjutton det kan vara som skickat dem till mig. Kan det möjligtvis vara så att det är någon av mina bloggläsare?

Translation ~ A few month ago I got a package with a new pair of black pumps, withouth any clue about the sender. Very strange. Do you know anything about it?

2 kommentarer:

  1. Men vad mystiskt!! Fanns det ingen poststämpel? Vad gör du fredagen 30:e eller lördagen 1:a? Kanske vi kan ses då? mammorna kommer väl med? ;) skulle varit mysigt! kram

    SvaraRadera
  2. men tänk vad fint att sånt händer. <3

    SvaraRadera