Sidor

söndag 30 oktober 2011

bröllopspresenten

Jag tänkte att jag kanske skulle visa vad jag, Kristian och några kompisar gick ihop och köpte till brudparet i bröllopspresent. Eftersom att brudparet redan sagt sig “ha allting” i prylväg köpte vi en upplevelse från liveit istället. Vi valde ett presentkort för två där paret fick välja mellan några olika upplevelsealternativ. Den av upplevelserna som vi tyckte verkade mysigast var en spökvandring i Gamla stan i Stockholm med efterföljande middag, så jag fixade paketet efter det temat.

Presentkortet levererades i en ask och i asken låg ett vanligt tråkigt kort och en broschyr där man kunde titta på de olika upplevelserna. Kortet ersatte jag med ett eget kort av pärlemopapper och broschyren gömde jag under ett större kort som jag gjort av olika sorters papper och glitterlim. Det blev himla mysigt om jag får säga det själv :p 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ The wedding gift! A “spooky tour” in Gamla Stan in Stockholm and dinner afterwards. I think the card was pretty cute ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar