Sidor

tisdag 25 oktober 2011

materiell sorg

Idag är jag så himla irriterad och arg och ledsen för jag har tappat bort världens bästa cape. Min mamma köpte den second hand på etsy men gav bort den till mig nästan direkt för att den inte passade henne. Jag fick den för ungefär två veckor sen och har haft den i stort sett varje dag sen dess och tycker så väldans mycket om den. Men så i morse upptäckte jag att den är borta. Med stor sannolikhet har jag tappat den någonstans på vägen hem eller glömt kvar den på dansskolan där någon annan har tagit den. Inte roligt. Titta så fin den var. Jag vet att det är några från Uppsala som brukar läsa här på bloggen, så om ni ser till den här capen så kan ni väl göra mig väldigt glad och höra av er?

il_fullxfull.111023988

Translation ~ Yesterday, I lost this beautiful shawl/cape on my way home from dance class. I’s so sad! :(

3 kommentarer:

  1. åh, en cape! det borde man införskaffa.

    SvaraRadera
  2. vad tråkigt!! jag hatar verkligen när favoritsaker glöms någonstans eller försvinner!
    =( Hoppas den kommer fram!!

    SvaraRadera
  3. Åh verkligen fin, och jag känner verkligen igen mig i materiell sorg. Tur att den kom till rätta.

    Capemodeller är så fina. Har ett rödrutigt tyg jag vill sy en av. Har även köpt en ponchoaktig sak på gina för 2 månader sen, men har knappt använt ute för hösten är så kort här. Hopplöst tråkigt, har börjat med tunnare dunjacka nu.

    SvaraRadera