Sidor

tisdag 4 oktober 2011

Silence och min favoritbokaffär

Minns ni att jag skrev om en ny bokförälskelse häromdagen? Nu är den tredje boken i serien släppt och jag har redan hunnit köpa ett eget exemplar och läsa ut det. Underbart är kort mina vänner. Tur att det kommer en fjärde bok nästa höst ^^ Mitt exemplar av Silence inhandlades förresten på min favoritbokaffär här i Uppsala, nämligen English Bookshop, som också råkar ligga på min favoritgata i Uppsala :D

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Remember my newest book love? Now, the third book of Becca Fitzpatrick Hush hush Saga is mine. AND I’ve already read it :p Lucky for me, Becca is writing another one wich will be released next fall. And by the way, I bought the book at my favorite bookshop in Uppsala; “English bookshop”! :)

1 kommentar:

  1. Uppsala alltså, vad fint det verkar. måste ta en utflykt dit en dag snart. då får du gärna ge mig lite tips:) kram.

    SvaraRadera