Sidor

måndag 24 oktober 2011

utanför stan

I lördags tog jag och älsklingen bilen till min morbror och hans familj för att byta till vinterdäck på bilen. Min morbror bor nämligen i en gammal gård på landet och har gott om plats, exempelvis för förvaring av bildäck ^^ Medan Kristian bytte däcken gick jag runt och fotade njöt av höstvädret och omgivningen.

På den stora gården hos min morbror finns massor av träd i ett av dem hänger en gunga.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn ofantligt stor lada finns det också. Där silas ljuset in så vackert mellan träplankorna. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch i ladan finns minsann inte bara hö, utan mycket annat fint också. Den här gamla jordgloben t.ex.OLYMPUS DIGITAL CAMERAPumpor, blommor och kastanjer pryder ingången till huset…OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch jag och älsklingen fick med oss en hel hink fina äpplen hem.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ This saturday,we visited some relatives of mine who live in an old farm house outside Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar