Sidor

torsdag 6 oktober 2011

väckarklocka

Den här fina, loppisfyndade väckarklockan fick jag av mamma sist jag var hemma i Gävle. Jag har varit på jakt efter en sådan ett bra tag nu för att komplettera min tråkiga mobilväckning, men tyvärr blev jag snabbt varse att den här klockan tickar alldeles för högt för att någonsin kunna stå bredvid sängen annat än som prydnad. Men vad gör väl egentligen det? Sötare klocka får man leta efter ^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ This alarm clock is a flea market find that my mother gave me when I last visited Gävle. Unfortunatley, the ticking sound is to loud to stand, but I think itäs cute enough to work as pure decoration ^^

3 kommentarer:

  1. Otroligt fin klocka! Och fin blogg också för den delen, första gången jag hitta hit :)

    SvaraRadera
  2. Det snurrar i min skalle: Tack så mycket, hoppas du vill stanna! :)

    SvaraRadera