Sidor

onsdag 9 november 2011

citat

Riktigt bra citat är alldeles för dyrbara för att ligga gömda i böcker eller i en mapp på datorn. Jag vill hellre ha dem framme där de syns så att man kan läsa dem ofta! Här är ett av mina bästa citat från Alice i Underlandet, skrivet med pappas snirkliga handstil och inramat i en fin gammal ram jag köpte på loppis förra veckan. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ One of the best qoutations from Lewis Carrols Alice in Wonderland, here written by my dad and framed in a flea market find.

2 kommentarer:

  1. Storken är långt ifrån en favorit men det är bekvämt ;) Café Linné gillar jag också, fikar sällan där av någon anledning. Kardemumma är också bra, fast det är ofta helt fullsmockat där tycker jag... Jag gillar Ofvandahls! Där är det himla trevligt, lite som Storken i inredning, men mindre stojigt. Men vill man ha lugn och ro är Landings min bästa ;) (bara massa söta pensionärer som fikar där)

    Har du provat Ekokaféet?

    SvaraRadera