Sidor

tisdag 29 november 2011

vinterskog

Igår när jag skulle fota min nya rumsdoft Winter Forest från L’Occitane, som jag fått av älsklingens snälla mamma upptäckte jag att den passar väldans bra ihop med två andra gamla vinterfavoriter. Nämligen min fuskpälspläd från ABC Collection som jag fått av min mamma och min kära Ronja Rövardotter-bok. Jag tänker liksom skog och mossa och vildhet och vinterkrisp och snö.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Today when I took out my camera to take photo of my new room scent “Winter forest” from L’Occitane I discovered it made a perfect match with two of my old winter favorites; a faux fur beadspread and Astrid Lindgrens book “Ronja the robb. I think of winter and white snow, deep woods and wilderness ^^

6 kommentarer:

  1. så finurligt du gjort, det var väldigt fint!

    SvaraRadera
  2. Jättefint... och mysigt! Blir inte bättre än så. :)

    SvaraRadera
  3. Rumsdoft?
    Vaddå, sprutar man bara den i luften
    så att det ska lukta gott inne?
    Aldrig hört talas om... :P

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om att det är en väldigt fin kombination:)

    SvaraRadera
  5. Tack alla!

    Miss H: Ja precis, det håller ju inte i sig så jättelänge.. men det är trevligt ändå om man vill fräscha upp ett rum eller ge det en särskild känsla. Både L'Occitane och the Body Shop har ett urval rumsdofter :)

    SvaraRadera