Sidor

måndag 26 december 2011

annandag jul

För tredje året i rad nu har vi firat annandag jul hemma hos mina morbror och hans familj i deras stora hus på landet utanför Uppsala. Bilderna jag tog idag är mycket lika de som jag tog på annandagen förra året, men jag tycker de är så fina så jag visar dem ändå.

Det är så himla trevligt därhemma med gran och glitter och juleljus och kakelugn och sköna soffor att sitta i. Och framförallt så är ju tjocka trevliga släkten där :)OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAI år var förresten granen deras extra fin med röda glitterrosor fastnupna i grenarna ^^OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ This is the third year my family and relatives spend december the 26th in my uncles big countryhouse outside Uppsala. The pictures from today is therefor very much alike those a posted last year, but I want to show them anyway since I find them so beautiful :) My uncles house is warm and cozy this time a year, but the best thing of all is of course to spend some time with the family :) I hope you all had a lovley day too!

1 kommentar: