Sidor

tisdag 13 december 2011

good news

Hej på er! Nu tänkte jag berätta två bra nyheter:

1. Jag har skaffat och kommit igång med Pinterest. För tillfället finns där mest julinspiration, men vad sjutton, det är ju december. Spana in mitt Pinterest här.

2. Jag har fått jobb!!! Inom precis det rättsområde jag vill jobba! :D Pendling blir det, men till min hemstad Gävle så jag kommer att kunna äta lunch med mina föräldrar eller gamla kompisar varje dag! Jag börjar så fort jag fått mitt examensbevis, i princip. Hur galet bra är inte det här!? :D

Translation: Today I have two good news to tell you: 1. I now have Pinterest, check out my christmas inspiration and much more here. 2. I’ve got a job! As soon as I’m finished with my exam I’ll start. Awsome!

6 kommentarer:

  1. men åh! grattis till det nya jobbet! hurra!

    SvaraRadera
  2. åh grattis till nya jobbet! vad kul! lycka till. :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med ett jobb så snabbt efter examen! Eller härligt med ett jobb du vill ha överhuvudtaget faktiskt, när jag tänker efter=) Grattis!

    SvaraRadera