Sidor

lördag 17 december 2011

julklappsverkstad

Igår kväll och idag har jag och K haft julklappsverkstad. Vi har klippt och vikt och tejpat och bundit snören och lackat och knutit band och nu är det äntligen färdigt. Lite såhär ser julklapparna jag ska ge bort i år ut. Gröna papper i olika nyanser, ett vit- och havsskumsrandigt papper, gräddvita och gröna detaljer, lackstämplar i guld och silver och så fina kort i gammalmodig stil som jag köpt i Carolinabibliotekets presentshop.

Tyvärr är det en alldeles vansinnigt mörk dag idag så inte ens förmiddagsljuset kunde trolla fram bättre bilder. Kanske får jag tillfälle att fota paketen under bättre omständigheter när jag kommer hem till Gävle. Så länge får de här bilderna duga. Hur ser era paket ut i år :)OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Yesterday and today it has been christmas gift workshop here. Now we’re finally done. This is a how the gift I’m giving away looks like this year. Gift wrapping paper in different shades of green and one paper with strips of seafoam and white. Ribbons in green and cream and details in silver and gold. I also used some vintage styled postcards and some small doiles. How does you christmas gift look this year? :)

7 kommentarer: