Sidor

tisdag 27 december 2011

klippdockor

De översta två klippdockorna hittade jag på vinden hemma hos mamma och pappa bland mina andra gamla leksaker. De har så väldigt fina kläder att jag inte kunde med att göra mig av med dem.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADen här klippdockan är en utskrift från en giveaway jag hittade hos The Black Apple som också säljer underbara konsttryck på etsy och har gett ut en hel bok fylld med klippdockor ^^ Den här klippdockan har nog förresten finast kläder av dem alla. Jag vill ha allt hon har på sig! :DOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ The two paper dolls on top was in one of my old boxes that I found on my parents attic. The third one is a giveaway from the The Black Apple that also has an adorable etsy shop and has made whole book filled with different paper dolls. This doll has the cutest clothes of them all I think, I would like to wear it all myself! :D

4 kommentarer:

  1. vad fint! Jag har också en ask med fina gamla klippdockor kvar hemma som jag glömt bort fram tills nu. Fick lust att rota fram dem =) Läste att du har fullt upp med skolan, jag kommer säkert hem en sväng snart igen när du har det mindre stressigt =) Lycka till med uppsatsen! kram

    SvaraRadera