Sidor

onsdag 11 januari 2012

cykelkärlek

Åh vet ni, vet ni? Jag har en ny cykel! Jag cyklar näst intill dagligen och eftersom min gamla cykel (som tjänat troget i 14 år!) nu inte riktigt orkar längre så behövde jag verkligen en ny. En Oslo blev det, någon form av jubileumsmodell, av märket Trek. Tack snälla mamma och pappa för världens bästa examenspresent! :D Är den inte fiiiin? :DTrek-Oslo-Dames-Old-Creme-2012-1_2

Translation ~ Guess what? I’ve got a new bike! My old one (that has been a good friend for 14 years) are pretty tired so I really needed a new one. So now I’ve got a bike from the brand “Trek”, the model is called “Oslo” and I think it’s some kind of jubilee edition. Thank’s a thousand times mum and dad for the best academic degree-present ever! :D Is’nt it beautiful? :D

6 kommentarer:

  1. Himla fin! Något liknande skulle jag behöva (främst vilja ha, men behöva låter mycket bättre :)

    SvaraRadera
  2. Oj, fantastisk cykel, verkligen! Grattis :D

    Och ang. böcker: Ja, Kafka på stranden har inte lockat mig faktiskt, känns inte som att den är så bra, haha. Jag har tidigare läst Sputnikälskling (av Murakami) och den gillade jag starkt!

    Ang. Vegankost: Jag mådde dåligt av att äta så rent fysiskt plus att jag åt enformigt och gick upp i vikt, var hängig och less. Antagligen var jag väl inte riktigt så duktig som jag borde ha varit på att kombinera ihop rätt vitaminer och mineraler, orken räckte inte till antar jag. Du mår bra av att äta vegetariskt då antar jag (:?

    SvaraRadera
  3. Å ja verkligen jättefin! Typ precis som jag hade velat ha när jag fick min. Fast jag är så kräsen med bekvämlighetsgrejer som form på styre o ram osv så jag

    SvaraRadera
  4. .. vet inte, skulle jag avsluta med där. Min tfn krånglar med kommentarer..

    SvaraRadera
  5. Jag har också en Oslo, min hund ligger i korgen när vi cyklar till jobbet! :)

    SvaraRadera