Sidor

tisdag 31 januari 2012

en tisdag

Nu tänkte jag visa lite av vad jag haft för mig idag. Jag sov länge (till 11), eftersom att jag snart snart ska börja jobba på riktigt och verkligen vill ta vara på ledigheten och friheten som är min just nu. Till frukost åt jag hembakt morotsbröd med smör, ost och groddar.OLYMPUS DIGITAL CAMERASen satte jag fart med dagen. Det innebar bland annat att jag plockade ut en massa kläder ur garderoben för att fota till ett blogginlägg som ni får se senare i veckan.OLYMPUS DIGITAL CAMERASen kom posten. Jag hade fått brev från pappa!  Det ska jag läsa ikväll ^^OLYMPUS DIGITAL CAMERA Efter det satte jag fart med tvätten, och så gick jag till affären där jag hämtade ut två paket. Det ena av paketen är en present så det kan jag inte visa (ännu), men i det andra såg det ut såhär. OLYMPUS DIGITAL CAMERAFina papperssugrör i olika färger. Inköpta hos CupcakeSocial! Jag ska minsann hitta ett tillfälle att inviga dem så snart jag kan.OLYMPUS DIGITAL CAMERAResten av dagen har jag ägnat åt att tvätta och städa och titta på Vampire Diaries, tusan som jag har fastnat i den serien nu! :D 

Translation ~ How I about I show you a little bit of my tuesday? :) Since I’ll start my new work very soon I really try to enjoy my freedom right now, starting with lazy morning: today I did’nt get out of bed until 11! For breakfast I had homemade carrot bread with  sproutings. After breakfast I started with the days to-do’s, one of them was to photograph a lot of clothes for a little blogpost that’ll come up later this week. Then the mailman came with a letter from my dad to me ^^ After that I went to the post office to get to package, one of them is a gift Í cant show you right now, but the other was a lot of cute paper straws that I bought from CupcakeSocial. The remaining of the day I’ve spent doing a lot of laundry, cleaning and watching Vampire Diaries, I’m really having a tv-serie crush here :p

5 kommentarer:

  1. fin dag! fina sugrör och vad fint din pappa skriver!

    SvaraRadera
  2. That looks so yummy and the images are really cute, I love hand writing, so clean and easy to read.

    You have a really cool blog here. Do you want to follow each other, I would love that.
    Tereza
    http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Jag har Cupcakesocial som favorit på Etsy. Kul att se att det är en bra säljare. Får nog ta och göra mig en beställning jag med:)

    SvaraRadera