Sidor

söndag 1 januari 2012

nyårsstass

Gott nytt år på er alla! Lite sådär i efterskott. Efter några timmar på tåg igår anlände jag Göteborg och hade en fin nyårsafton med K och några goda vänner. Inte en enda bild blev tagen under kvällen, men eftersom jag hade ny (men second hand-köpt) klänning passade jag på att ta några bilder av mig när jag var i Gävle. Så lite såhär såg jag ut igår, minus maskeradmasken och det uppsatta håret. Hoppas ni hade det fint!jag7sarajagifärg

Translation ~ Happy New Year everyone! I had a great time last night and I wish you the same. This is the dress I wore, a 20’s style in pale red with sequins in gold :)

9 kommentarer:

  1. vilken himla fin klänning! den passar dig :-)

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin klänning. Färgen klär dig.

    SvaraRadera
  3. jättestiligt! Hoppas firandet blev fin fint!

    SvaraRadera
  4. å så fin!, men gumman, whore betyder hora på engelska... wore ska det vara...

    SvaraRadera
  5. Dorothea: Haha, whoops, vilken ovanligt ful fleskrivning :p

    SvaraRadera