Sidor

torsdag 26 januari 2012

te

Hej mina kära vänner. Idag är jag sjuk. Det som igår var en ihållande halsvärk hade imorse när jag vaknade utvecklat sig till en riktigt rälig förkylning. Jag som skulle pyssla så mycket idag. Men men, det är skönt att bara ta det lugnt också, även om halsontet är mindre skönt. Tack och lov för snälla pojkvänner som pysslar om en och för nya goda tesorter. Idag ska jag bara ligga på soffan och läsa och titta på Vampyre Diaries och dricka temugg efter temugg. Är inte min nya tesortsfavorit fin förresten?OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Hello my friends. I’m not feeling well since I´ve come down with a cold. Thank God I have a nice boyfriend to take care of me :) Today I’m just going to lye on the couch, drink my new favorite tea (is´nt the package cute?), watch Vampyre Diaries and read.

5 kommentarer:

  1. Må bättre snart! Men en förkylning är en bra anledning för att göra allt mysigt!

    SvaraRadera
  2. krya på dig. det där vita teet är mumsigt :) ska nog också dricka en massa te idag kanske :).

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.
    Så kolla gärna in min blogg:)
    Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)
    Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

    SvaraRadera
  4. Åh, det där teet är så gott. Och himla fint!

    Tack!, ja jag hade också kollat på den en massa gånger. Men som gravid, och då tyckte jag det var onödigt att köpa en dyr kjol som jag inte visste om jag skulle kunna ha. Och det var ju tur. För nu var den ju riktigt billig! =)

    SvaraRadera
  5. krya på dig! gillar också det teet så mycket. både smaken och utseendet:)

    SvaraRadera