Sidor

torsdag 16 februari 2012

två tips och en liten torsdagsuppdatering

Hej på er alla fina. Jag måste bara säga att ni gör mig så glad varje gång ni tittar in här. Alldeles speciellt glad är jag dessutom över era fina boktips i kommentarerna till inlägget nedan. Tack för det! :) Idag tänkte jag bara lämna en kort uppdatering. Jag jobbar min första vecka på mitt nya jobb nu. Det innebär långa dagar och mycket som snurrar i huvudet, så ni kanske förstår att blogguppdateringarna inte är på topp just nu. Två bra grejer har jag i alla fall att tipsa er om idag:

1. Leila öppnar webbshop. Visste ni säkert redan, men jag upptäckte det först häromdagen så det är säkert någon mer än jag som inte hört det än :p Det verkar som att det kommer att bli en hel del fina saker att dregla över när butiken öppnar i mars, speciellt sugen är jag på pastelliga emaljgrejer till köket.

2. Jag har hittat en ny, fantastisk tumblr. Bohemian homes heter den och där finns galet fina bilder. Om jag inte hade så lite fritid just nu skulle jag kunna sitta i timmar ^^ Gör det ni som har tid vettja! ;)

Translation ~ Hello dear friends out there. You make me so happy every time you take your time to visit my blog! ^^ Now, i just want to tell you that I work my first week at my new job right now, so Im really busy and tired. However, I have two nice things to share with you today.1. Leila will soon (march) be opening her very own online store with kitchen products.Yey! 2. I’ve found a fantastic tumblr called Bohemian homes . Check it out! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar