Sidor

lördag 25 februari 2012

vinterfrukost

Hej på er alla fina, ni som fortfarande tittar in här fast uppdatering försämrats avsevärt de senaste två veckorna. Det beror som sagt på att jag börjat jobba, på riktigt den här gången, inte bara extra eller på ett lov. Att min studietid är över blir tydligare och tydligare för var dag, igår när jag kom hem hade jag fått ett brev från universitet med rubriken “avsked till universitet”. Då kändes det faktiskt sorligt.

Hursomhelst. Det jag skulle säga var att det här med att jobba på riktigt ju inte är något som kommer att ändras i första taget, så räkna inte med samma uppdateringsfrekvens här som förut. Visst skulle jag kunna blogga oftare, men jag är liksom av den uppfattningen att när jag bloggar vill jag bjuda på något meningsfullt och inspirerande, eller i alla fall fint. Jag föredrar kvalité framför kvantitet. Jag hoppas att ni som läser här håller med mig och att det är därför ni är här. Och så hoppas jag att jag snart kommit över den värsta börjat-nytt-jobb-tröttheten och får mer tid, kraft och inspiration till annat roligt som jag kan dela med mig av här :) Till dess får ni se två vinterfrukostar som jag ätit på sistone :)OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Hello there, dear, sweet friends that stills comes visit here despite the lack of updates. As I’ve already said, I’m on a new work and don’t have much time or inspiration for anything else right now. When I blog I want it to be good, not just something to fill empty space with. I hope you agree with me on that. I also hope that I soon will be comfortable enough on my work to have energy over for something else too. Until then I give you some pics of winter breakfast I have made the last couple of weeks.

5 kommentarer:

  1. Mums! Förstår att du inte hinner med som förut, har alltid förundrats över hur du får tid till att alltid blogga med både kvalitet och kvantitet =)Jag kommer iaf fortsätta titta in varje dag =) kram

    SvaraRadera
  2. Åh.. bara åååh.

    Tycker så mycket om din blogg!

    SvaraRadera