Sidor

tisdag 27 mars 2012

essencefabriken

I fredags var jag i Stockholm igen. Gjorde ett återbesök på Globen ögonklinik (allt väl) och uträttade lite andra ärenden. Bland annat såg jag till att svänga förbi Essencefabriken. Alltså åh, den butiken. Som i en saga ^^

Jag köpte ny violessence (jag gjorde ju slut på min flaska i julas när jag kokade så mycket violkola), pistageessence och små gula dekorationskulor som jag tänkte försöka göra något roligt med till påsk. Och just det, en annan bra sak är att jag upptäckte att Essencefabriken säljer röd hushållsfärg som inte innehåller malda loppor. Nu ska här göras rosa bakverk! :DOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Translation ~ Last friday I went to Stockholm again. I had some errands to do in different places, luckily I also had the time to stop by Essencefabriken and buy some essences.

2 kommentarer: