Sidor

fredag 6 juli 2012

.

Nu är det bara en vecka kvar av min semester. Det mesta av tiden av ledigheten har tillbringats på västkusten, men de senaste dagarna har mycket hänt.

Jag har rest över 60 mil norrut, hem till gamla Gävle och mamma och pappas underbara trädgård som stod i full blom. Vi skulle ta farväl av en mycket liten person som jag bara hann träffa en enda gång och som jag önskar skulle ha fått mycket mer tid här på jorden. Det var ett sorgligt men vackert avsked. OLYMPUS DIGITAL CAMERASen bar det av söderut, alla de 63 milen en gång till, fast åt motsatt håll. Strax norr om Gränna fick pappa tålmodigt stanna bilen och vänta en stund medan jag fotade den här fantastiska lilla herrgårdsbyggnaden. OLYMPUS DIGITAL CAMERANär vi sedan äntligen nådde Halmstad var himlen mulen, luften tjock och havet blankt som en spegel. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. guud så fina bilder! extra fint med runda hörn, brukade göra det ibland förut men orkar aldrig längre, haha.

    SvaraRadera