Sidor

måndag 23 juli 2012

.

Jag är tillbaka på jobbet igen efter semestern, full fart. Två nya överkast har jag köpt också. Ett ljusturkost i sammet och ett mönstrat som ni redan har sett för att det råkar göra sig väldigt bra som bakgrund i matfoton :pOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAIgår var vi på utflykt jag och Kristian. Vi åkte till Norrtälje, men körde fel så att vägen blev mycket längre än nödvändigt och när vi väl kom dit var nästan allt stängt för det var söndag. Typiskt. Fina hus fanns det där i alla fall och billigt blir det när man inte köper nånting :pOLYMPUS DIGITAL CAMERAI söndags testade jag en ny grej på grillen också, plommon med mozarella och balsamico. Det blev ju inte bra. Men fint var det, och om plommona bara hade varit lite sötare hade det kanske kunnat vara lite gott :p OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch så har jag plockat fina vita blommor på mamma och pappas gård och tagit hem. De är vackra och doftar barndomssommar så att jag nästan kan börja grina. Och det var nog allt det, för stunden :)OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

  1. hmm det låter ju faktiskt gott med plommon, mozzarella, balsamico! men ingen hit alltså?

    SvaraRadera
  2. Anni: Ja eller hur! Det var precis vad jag tänkte. Men jag tror mycket berodde på att jag tyckte plommonen var för sura. Jag tror att med riktigt söta, nästan övermogna plommon som fått gotta sig ett tag på grillen kan det bli bra. Om du testar, berätta gärna sen hur det blev :)

    SvaraRadera