Sidor

tisdag 21 augusti 2012

paket på posten

Jag älskar paket med posten! Det känns liksom som att få en present, även om man har betalat för innehållet i paketet själv :p 

Idag fick jag paket från Isabel i England. En himla söt kjol som jag gärna skulle börjat använda direkt, om det bara var lite mer högsommarvärme ute och om bara mina ben var lite mindre likbleka :p OLYMPUS DIGITAL CAMERAFör någon vecka sedan fick jag ett efterlängtat bokpaket från adlibris också. Jag hade glömt hur roliga bokpaket är! Som att vara med i en bokklubb igen ju ^^ English bookshop har definitivt fått konkurrens. Nu ska här läsas!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer:

  1. Visst är det fantastiskt med paket på posten! Alltid som julafton även om man vet exakt vad det är!

    SvaraRadera
  2. Åh så kul! Så fina paket.
    & så himla fin header & presentationsbild du har utav dig själv, verkligen jättesöt & vacker. ♥

    SvaraRadera
  3. Jessica: Ja verkligen! :)

    Becka: Åh tack så mycket, ad glad jag blir! :D

    SvaraRadera