Sidor

söndag 19 augusti 2012

promenad genom stan

Igår promenerade jag och K ner till stan och hem igen, med en väldigt lång omväg. Vi var ute i ungefär tre timmar, och när vi kom hem var vi så trötta att vi inte orkade göra nånting mer den dagen. Fint var det i stan i alla fall, som alltid. Jag längtar fortfarande alldeles otroligt mycket till havet och efter att bada, men man behöver ju inte bli blind för annat som är vackert för det.
Över den här bron cyklar jag varje morgon när jag ska till tågstationen och jobbet.OLYMPUS DIGITAL CAMERADå har man den här utsikten.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch åt andra hållet det här. Älskar just den här lilla gatstumpen för att den är så grön och lummig och för att det ligger två biografer och en trevlig nation där. Jag blev väldans biosugen när vi gick förbi där igår, men Kristian tyckte vi var färdiga med bio för ett tag, han är inte lika förtjust i det som jag :p Vi såg ny Batmanfilmen för nån vecka sen, den var den bästa Batman hittills tycker jag. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar