Sidor

söndag 30 september 2012

jag gillar

Hej hörrni. Fattar inte att ni fortfarande tittar in här min urusla bloggfrekvens till trots. Smickrande måste jag säga. Jag är kass på att fota nu förtiden, så jag har inga egentagna bilder att visa idag heller. Vi kan väl kolla på lite grejer jag gillar just nu istället.

Anteckningsböcker från Celestefrittata. HP-nörden i mig vilar aldrig :pil_fullxfull.285849967Hångelgifar. Den här är snodd från Men are objects som för övrigt är bästa tumblrn jag nånsin hittat.tumblr_ma45wzQzvR1rtpgsxo1_500Ringar. Antagligen en bieffekt av att min bästis just gift sig? :p Jag gillar den här knaggliga med grå diamant från KristinCoffin. Och Cathy Watermans äckligt dyra varianter i vintagedesign.il_fullxfull.199504976Min pinterestboard “words”. 181129216234318412_YMigNYsv_f157766793166970638_jhtRKVcb_fMy neighbor Totoro, som jag såg för första gången igår. Jag vill också åka kattbuss. Men Totoro själv var ju faktiskt helgalen och läskig, och värre blev det ju när jag googlade efter bilder och fick upp det här, seriöst jag kommer att ha svårt att sova :pcatbus_totoro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar