Sidor

tisdag 11 september 2012

min bästa väns bröllop

I lördags gifte sig min allra bästa vän. Hela dagen var en livs levande klyscha med filmkyssar mellan de sanslöst snygga brudparet, tal som grinade av och dans till gamla jazziga romantiska låtar.


Brudparet. Är de inte vackra? ^^OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERABrudgummen var stilig med väst, guldklocka och blå slips.OLYMPUS DIGITAL CAMERABrudgummen hade också exceptionellt snygga manschettknappar som han fått av bruden. OLYMPUS DIGITAL CAMERALokalen var mysigt dekorerad med lite höstigt picknicktema; äpplen och trädstubbar med ljus och flätade korgar. OLYMPUS DIGITAL CAMERATårtorna och cupcakes till dessertbordet gjorde jag och bruden tillsammans. Det var kul, men när vi var färdiga kändes det skönt att åtminstone maten var caterad :pOLYMPUS DIGITAL CAMERABruden med sin mormor.OLYMPUS DIGITAL CAMERABruden med en gammal studiekompis. OLYMPUS DIGITAL CAMERAÄnnu en studiekompis till bruden, denna med mycket bra smak för hattar.OLYMPUS DIGITAL CAMERABrudgummen, hans ena bestman, brudgummens mor och så ännu en vän till brudgummen tillika min mycket trevliga bordsherre.OLYMPUS DIGITAL CAMERABrudens syster och brudgummens bror satt mitt emot mig, mycket trevligt sällskap båda två. OLYMPUS DIGITAL CAMERABruden och brudens far.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar:

  1. Åh åh åh, vad roligt att kika på detta :)
    Så himla glad för dagen och att du var med, och visst var det skönt att maten var caterad ;)
    /Cissi

    SvaraRadera