Sidor

torsdag 20 juni 2013

födelsedagspresenter

Just det jag har fyllt år också. I år igen. Fina presenter har jag fått också. I år igen. Och pappa har plockat blommor åt mig (först liljekonvaljer som vanligt och lupiner). I år igen. Här är tre av de fina presenter jag fick.

K:s mamma skickade mig sånt där vadderat kuvert på posten en somrig neccessär, miniparfym, gott godis och presentkort på Noa Noa. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Av min syster och hennes familj fick jag två fina saker som jag önskat mig. Det ena var den här Mumin-brickan…OLYMPUS DIGITAL CAMERA… Och det andra var boken “Cooking with flowers” som jag kikat på ett tag. Eftersom jag försöker undvika ägg och dessutom har som målsättning att småningom utesluta även mejeriprodukter använder jag sällan ett recept rakt av, men jag tycker ändå om att bläddra i och inspireras av fina receptböcker. Den här boken visade sig ha både fina bilder och en del nyttiga tips gällande ätliga blommor.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar