Sidor

fredag 6 september 2013

London-saker

Förra gången jag var i London var jag student och hade med andra ord inte råd att shoppa särskilt mycket. Den här gången hade jag en riktig lön att ta av så jag fick med mig några riktigt trevliga saker hem. OLYMPUS DIGITAL CAMERAPå Borough Market köpte jag och K spräckliga gröna linser, svarta sesamfrön, j jätte-cous-cous, apelsinblomsvatten, torkade alger och curryblandningar.OLYMPUS DIGITAL CAMERADen här matlådan hittade jag på Urban Oufitters och högg direkt. Påminner mig knäppt nog om filmen Moonrise Kingdom som jag inte ens har hunnit se än men som på grund av/tack vare hypen ändå inspirerar. OLYMPUS DIGITAL CAMERAPå Anthropologhie köpte jag nog det finaste av london-sakerna ändå…OLYMPUS DIGITAL CAMERA… de här fina måttskålarna i form av en kotte-familj!  OLYMPUS DIGITAL CAMERAPå Monsoon handlade jag en höstsjal i fina färger.OLYMPUS DIGITAL CAMERASista shoppingstoppet den här resan blev Natinal Gallerys museibutik där jag köpte den här boken som verkar vara en samling av kortare texter på temat “att vara på stranden”. Älskar omslaget, och temat med för den delen. OLYMPUS DIGITAL CAMERA  

2 kommentarer: