Sidor

söndag 12 januari 2014

helgen osv.

Så har det varit helg igen och vi är nästan två veckor in i det nya året. Fredagkvällen spenderade jag och K med att baka pizza och titta på På spåret hos goda vänner. I lördags tog vi bussen till stan och uträtta ärenden, bland annat köpte jag tredje albumet av Sandman på SerieZonen. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAEfter stanärendena åt vi lördagsmiddag på Koh Panghan. De hade en galet kitshig och blinkande inredning och ett relativt stort utbud av vegetariska rätter. Jag åt tsayspett med jordnötssås och friterad banan med glass och honung till efterrätt. Maten var god men inte fantastisk, efterrätterna var enorma men inte värda sitt pris. OLYMPUS DIGITAL CAMERA   Idag, söndag, har vi ätit långfrukost/brunch med surdegsbröd, vegosalami, groddar, mandarinjuice och croissanter. Jag har börjat läsa tredje Sandman-albumet jag köpte igår också förstås. Skön söndag. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar: