Sidor

söndag 9 februari 2014

bra grejer på djurvänlighetsfronten

När jag kom hem i fredags hade jag fått postpaket. Jag älskar postpaket, det känns som att man får en present även fast man betalat själv :p Den här gången hade jag beställt en hudkräm från Burt’s bees. Den är icke-djurtestad, len och mjuk och doftar fantastiskt gott. Och så tycker jag den är rätt snyggt förpackad också. OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn annan grej som också damp ner i brevlådan i veckan var första numret av det nya, helveganska matmatagisent Vego. Jag tycker att hela tidningen är så galet bra initiativ!  OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn annan bra vegogrej är Bonniers vegetariska kokbok som jag och K köpte häromveckan. Den kostar en liten slant men innehåller å andra sidan väldigt många recept och intressant fakta om olika råvaror. Fina och inspirerande bilder har den också, vilket faktiskt i princip är ett krav för mig när jag ska köpa kokböcker.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar