Sidor

torsdag 31 juli 2014

en helg på västkusten

I helgen hade jag den bästa av helger. Jag och K har nämligen varit på västkusten och haft det helt sagolikt bra.

På torsdag kväll när vi kom dit hann vi inte så mycket mer än att prata och titta runti K:s mammas omgjorda trädgård. I dagsljus såg det nya växthuset ut såhär: grönt, grönt och alldeles fullproppat med tomatplantor. OLYMPUS DIGITAL CAMERAPå fredagen pendlade jag mellan boken på strandfilten och salta, högsommarvarma vågor. På stranden tog jag inga bilder, däremot förevigade jag min baddräkt (blev varmt) och kjol från Isabel Knowles innan jag stack iväg på morgonen.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch lite såhär såg stranden ut, fast soligare och med mycket mer folk (bilden är från ett annat år).OLYMPUS DIGITAL CAMERAEfter ett underbart nattbad (på fredagen), kompishäng och svärföräldrarsfika var det så äntligen dags för helgens huvudattraktion: bröllop. Där tog jag tyvärr inte heller särskilt många bilder, jag var alltför upptagen med att njuta av den fantastiskt vackra, trevliga och roliga festen. Några bilder blev det i alla fall, på de kreativa bordsdekorationerna t.ex. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA… På brudbuketten som brudens mamma bundit. Otroligt vacker! OLYMPUS DIGITAL CAMERA På söndagen var det tyvärr dags att resa hemåt igen. Tack och lov hann vi med ett till havsdopp och glass på Möllegård innan vi for. På Möllegård var fälten gula och glassen likaså ^^ OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch det var den helgen det. Underbart är kort :)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar