Sidor

tisdag 12 augusti 2014

augusti-gillar

Hej på er! Tänk att vi redan är halvvägs in i augusti! Vad tycker ni om det? Jag tycker det är underbart (älskar augusti!) och njuter och tar till vara så mycket jag bara kan. Blir inte mycket vare sig foto eller bloggande, men här kommer lite grejer som jag gillar/snöat in på just nu.

Vintage-sjöjungfru-utklädnader. Såå snyggt och liksom sensomrigt. Kanske är det svarvita som gör det. Bildkällla tyvärr okänd för mig, upplys mig gärna. selection-du-weekend-55-53The amazing Spider-man. Fick ett samlingsalbum med originalserierna av K i födelsedagspresent och läser just nu andra volymen. Plus att jag nyss såg om The amazing Spider-man 2.  K tyckte den var dålig, själv var jag i stort sett lika exalterad som när jag såg den på bio för några månader sen. Alltså, Andrew Garfield.giphypOcz8 giphy (3)Att jag snart, snart ska ha en till vecka semester och att jag då ska åka till det här stället. Ska bara läsa (Spider-man mm), lyssna ljudbok, äta choklad, grilla vegokorv, vandra, bada, klättra på klippor och få vind i håret och sand mellan tårna.  OLYMPUS DIGITAL CAMERA        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar