Sidor

söndag 17 augusti 2014

M&A:s bröllop

Igår var det dags för bröllop igen, nummer två denna sommar och nummer sex i ordning av det totala antalet kompisbröllop (och bröllop överhuvudtaget) som jag varit på. Det såg ut lite såhär.

Jag hade mörkblå volangig klänning som är rätt festlig. Här syns kanten på den över alla finfina pappersstrutar med ris att kasta på brudparet.OLYMPUS DIGITAL CAMERAK hade finfluga och som fördrink serverades godaste mousserande äppelmusten jag vet.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADet var perfekt sensommarsoleftermiddagsväder så jag passade på att fota runt lite bland alla gäster i väntan på vigseln. Älskar soldisiga bilder.OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Och bilder på andra som tar kort samtidigt som en själv.OLYMPUS DIGITAL CAMERASen var det dags för vigsel men jag stod för långt ifrån för att få några bra bilder på brudparet (hade bara ett objektiv med mig och med det har jag ingen zoom). Blev en liten puss-bild i alla fall.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch så lite risregnsbilder! OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch lite mer mingelbilder.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA Fina vimplar!     OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch brudgumsdetalj.   OLYMPUS DIGITAL CAMERANär sedan all äppelmust var uppdrucken och den obligatoriska bröllopstipsrundan med frågor om brudparet var avklarad var det dags att gå in fortsätta festen inomhus! Och ungefär då la jag ifrån mig kameran för kvällen :) OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar