Sidor

fredag 10 oktober 2014

right now

Just nu är hösten som vackrast, träden eldsprakande och överallt doften av multnande växter, regn och löv. Häromhelgen var och K på bilutflykt med två kompisar, vi körde runt på slingrande väger till bland annat Steninge slott som visade sig vara makalöst vackert. Där fanns en brygga och en trädgårdslabyrint och där under de gula höstlöven fick jag den där känslan jag får ibland. Känslan av att jag är i en film, en saga, att allting runtomkring mig skimrar. De flesta vet inte vad jag pratar om, så never mind :) Jag fick tyvärr nöja mig med mobilkameran på utflykten, eftersom vår vanliga inte var laddad.IMG_0937 IMG_0929 IMG_0946 Här hemma är det mest kaos just nu. I onsdags fick vi nycklar till vår nya lägenhet och jag vet att jag inte skrivit om det förut men det är alltså sant: i helgen flyttar vi! Så ni kanske förstår att mitt huvud mest är ett virrvarr av färgprover, väggprints och andra inredningsidéer. På pinterest har jag försökt organisera det lite mer i mina mappar. Mappen “work space/office”, “Sovrum” “Nytt vardagsrum” är väl de som är mest aktuella just nu. Skärmdump 2014-10-10 14.06.29 Just det, en till grej: Är helt fast i The Mortal Instruments just nu. Böckerna alltså. Lyssnar på ljudboksvarianterna och är på sista boken just nu. Spääännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar