Sidor

fredag 28 november 2014

dagarna just nu

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMandariner (helst KRAV) och saffransbullar. Och te, alltid te. Är tokig i Earl grey med fläder för tillfället. OLYMPUS DIGITAL CAMERASå lyxigt att jobba hemifrån mycket som jag gör mycket just nu, sittandes framför datorn i myströja och tofflor. Häromdagen var hela världen utanför vit, dock inte av snö utan av dimma. I fönstret har jag förresten äntligen fått upp årets julpyssel, en girlang med garnbollar som jag började på förra året ^^  OLYMPUS DIGITAL CAMERADen dimmiga dagen tog jag mig faktiskt ändå ut och till English Bookshop en sväng, spanade in deras julskyltning.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch så årets första hyacinter, två rosa och en vit. De ska få stå i vårt vardagsrumsfönster och sprida julfridsdoft omkring sig *djup suck av lycka*.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar