Sidor

söndag 7 december 2014

lucka 7: en bild du tagit som du själv tycker mycket om

OLYMPUS DIGITAL CAMERADen här bilden är tagen i somras, på mitt allra bästa ställe i hela världen tror jag, en ö på västkusten i Sverige dit vi åkt med jämna mellanrum sen jag var liten. På bilden syns min pappa och brorsdotter på väg hem från stranden. Från det hus vi brukar hyra när vi åker dit går man alltid den här vägen till och från stranden På sandig mark full av kottar, under höga tallar som silar ljuset grönt och luften ren, med havet som ett blåsilvret glittret framför sig. Det låter som den största klyschan i världen, men när jag är där kan jag faktiskt släppa alla jobbiga saker i världen för en liten, liten stund.

Det här är en del av Emily Dahls julkalender 2014. Vill du vara med via din blogg eller instagram, spana in instruktionerna här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar