Sidor

lördag 21 februari 2015

materiellt

Älskar paket på posten, till och med när jag betalat för dem själv. Allra bäst tycker jag om att handla från etsy eftersom typ alla säljare jag hittills handlat av där så himla trevliga och skickar grejerna så fint inslagna. Häromdagen hämtade jag ut och öppnade dessa som jag köpt på etsy.

Först ett vårgrönt paket från VelvetGoldMineShop.OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Inuti låg denna, en mjuk vintagekofta i svart med vita pärlknappar. Sitter som ett smäck. Den ska jag ha på jobbet utanpå klänningar och blusar när jag inte måste ha kavaj.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch på bordet bredvid låg en tulpan som fotodekoration. Det syns inte så bra på bilden men den här tulpanen (plus typ tre andra ur samma bukett) har en minitulpan växande på sidan om den stora. Det har jag aldrig sett förut men det är så himla gulligt.OLYMPUS DIGITAL CAMERA Sån färgexplosion den är den här buketten alltså. Det var den K fick av sin mamma till födelsedagen för cirka en vecka sen. Den är jättefin ännu! Antagligen mycket tack vare att den sover på balkongen.OLYMPUS DIGITAL CAMERA  Men det andra paketet var det visst! Det hade jag redan slitit upp när jag skulle fota, men papperet såg i alla fall ut såhär. Får mig att tänka på sommar och insekter ^^OLYMPUS DIGITAL CAMERAInuti låg det här. Alltså den snyggaste tant-retro-bikinin jag sett. Sitter också oförskämt bra. Är smått förälskad både i modellen och i tyget, allra mest tyget för det tycker jag ser ut som en oljemålning. Den här köpt från Kerrys som handsyr dessa i England och säljer dem i sin etsybutik Bikiniboo. OLYMPUS DIGITAL CAMERA  

2 kommentarer: